Re: Windows ME czy warto instalowac!?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 14:09:16 MET

Hi!

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisales(as):

>W samej grze nie, ale efekty nakladane przez soft Live'a sa calkiem,
>calkiem. Mowilem Ci juz kiedys, ze Vortexy sa do kitu, pamietasz? :)))

Vortexy maja jedyna wade - nie chodza na KT133 (to znaczy jedynki).
Livem sie nie podniecalem i nie bede... Ew. jak zaimplementuja A3D i
bedzie tanszy niz 250 zl to pojde do skepu :) Teraz walcze z Yamaha
724 obleczona w Atrenda... Wlasnie przeinstalowlem SE... A W2K czeka
na swoja kolejke...

>Tez nie. Ale nie lubie, jak mi "system" drze po dysku, skoro ma
>wystarczajaco duzo fizycznego RAMu :)

Mi nie drze za bardzo :) Ale jak bede mail jeszcze jakies szopki to
rozwaze ME ktore grzecznie czeka na dysku...

>GUS jest niezly do sprawdzenia elastycznosci systemu. Taki Linux go olewa,
>dopoki sie nie chce GUSa uzyc, potem da sie gladko zainstalowac, zas
>Solaris nie umie obsluzyc (chyba) tej karty, wiec ja olewa. GUS sterczy w
>slocie i nic sie nie dzieje. Zas W98/SE/ME glupieja calkowicie przy
>wykrywaniu i instalacji driverow. No a co do 2000 to Ci juz mowilem :)

WinXXX sa ok pod warunkiem ze nie maja sterow... jak maja jakies to
lepiej isc sobie podciac zyly.. Bo jak cos siedzi jako nieznane
urzadzenie to nie bruzdzi :)

>Skoro dorwalem Advanced Server, to mozna sprobowac i tego, no nie?

Jasne. Ja mam Pro. Tzn. mialem, teraz musze reinstalnac...

>Niby gdzie? W54E jak mozna wywnioskowac po oznaczeniu, to IDE.

Nie znam oznaczen Teacow.

--
Pozdrawiam !!!
MGB