mobo na i810 z fcpga i dwoma slotami ISA (!) ATX

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 11:41:23 MET

czy jest cos takiego, tzn jest, bo gdzies widzialem opis takiej plyty, ale
nie pamietam gdzie, wiec czy moglby mi ktos podac producenta i ew. typ
takiej plyty, i do tego aby byla najtansza bo chcialbym sobie troche
zmodernizowac sprzet jak najnizszym kosztem, i doszedlem, ze to byb ylo
optymalne rozwiazanie (do tego celer 600 i 128mb ram, moja sb32 na isa, i
sieciowka na isa, bo szkoda mi kasy na nowe karty), a poza tym procek slot 1
mi sie nie zmiesci bo mam tak zrobiony zasilacz, ze jest nad kawalkiem plyty
(obudowa adax delta rocznik 96, jakby ktos skojarzyl).

  z gory great THX