Re: Windows ME czy warto instalowac!?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 11:24:01 MET

Hi!

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisales(as):

>Bo np. w takie Diablo 1 z dodanym environmentalem fajniej sie gra?

W D1 jest to ?

>Wiem, ale swap tez sie czasami jednak mu przydawal.

Marudzisz :) Mi tam nie przeszkadzaja 192 MB diodatkowe...

>E tam. Zainstalowalem, zdziwilem sie, ze 1GB poszlo sie kochac z C:,
>odpalilem, troche poeksperymentowalem z dzialaniem, zdziwilem, sie, ze nie
>da sie odpalic mojej sieciowki bez specjalnych zabiegow (3Com 509, nie
>PnP), zdziwilem sie, ze nie dziala moj tuner TV, nie zdziwilem sie
>zupelnie, jak polegl przy bootowaniu po wlozeniu GUSa Classica :).
>Polecialo w cholere i nie mam czego zalowac. A juz na serwer czegos sie
>toto kompletnie nie nadaje.

A mi sie nic z niczym nie gryzlo :) No wiesz, GUS w tych czasach... a
podoba mi sie stabilnosc systemu - a serwerowy aspekt mnie nie
interesuje.

>Mam ME, Teaca W54E, moge np. grac w UT i nagrywac on the fly -- tez sie
>nic nie dzieje. To co to za zalety? :)

Grrr... a skaziaka ?

--
Pozdrawiam !!!