Re: Linux i Urzad Skarbowy - to sie nie miesci w pale !!!

Autor: arkady_at_false.pl
Data: Thu 09 Nov 2000 - 09:40:16 MET

MarciN napisał(a):
> Jeżeli idę ulicą i osra mnie stado gołębi - to ile powinienem zapłacić za to
> podatku w przypadku jeżeli wykożystam te odchody np. do zrobienia obiadu czy
> czegokolwiek...

Standardowa stawka VAT plus ZUS dla golebia... ;))))))))

No i pytanie zasadnicze: CZY ODCHODY TO TEŻ DOCHODY

Jesli odchody przyczynily sie do powstania dochodu to sa takze dochodem.
No chyba ze odchody spowodowaly powstanie ULGI - wtedy przysluguje odpis
od podatku w wielkosci powstalej ulgi. Niewykorzystana ulga nie
przechodzi do nastepnego roku podatkowego.

> Pozdrawiam wszystkich z wyjątkiem pier... urzędasów

Przylaczam sie stukrotnie!

--
Arkadiusz Skwarek