Re: Pytanie,.

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 19:24:52 MET

Użytkownik "PAIN" <payne_at_astercity.net> napisał w wiadomości
> Wiecie moze jakie sa w praktyce roznice w Windows'ach, w ustawieniach
> MyComputer ---> Properties ---> Performance ---> File System miedzy:
> 1) Desktop computer
> 2) Network server
> 3) Mobile or docking system ?
Standardowo to Windows ustawia sobie chyba Desktop computer chodzi tutaj o
parametry pamieci cache jak ja Windows przydziela jak ustawisz Network
server to będzie więcej ładowane do pamięci Cache i mniej odwolan do HDD a
najlepiej to zainstaluj sobie programik Cacheman i tam wtedy (oprócz
wymienionych ustawień) pojawi Ci się opcja Cacheman seting czy jakoś tak i
będziesz mógł sobie sam w programie określić jak ma być wykorzystywana
pamięć w zależności do czego będziesz komputer wykorzystywał.