Re: Problem z uruchomieniem Win2k pro

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Nov 2000 - 23:58:28 MET

Użytkownik "Hallucinogen" <hallucinogen2_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:8u2ium$cs7$7_at_news.onet.pl...
> Hi!
> Pisałem już o moim problemie ale jak na razie nic nie udało mi się zrobic.
> Wiec załączam zasilanie kompa i wszystko się ładnie uruchamia do momentu w
Hi!
Udało mi się rozwiązać problem - był niby banalny, pomogło zwykle
przeinstalowanie systemu Wcześniej robiłem opcje naprawy ale to nic nie
zmieniało. Ciekawe tylko co spowodowało ten problem bo jakoś niezabardzo mi
się chce z tego powodu co chwila przeinstalowywać system.
Dzięki wszystkim za pomoc.