Re: AMD

Autor: Zrathen (admin_at_blackwidownet.prv.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 08:12:37 MET

<cut>

> [...]
> katalog z gra i 'po bolu'. zrobia tak kilka(nascie) razy i narzekaja, ze
> komp im pada albo ze wolno chodzi. i skladajacy dostaje telefon, ze
> cos skopal, bo nie jest tak, jak bylo mowione. albo, jak bylo w jednym
> poscie, mowia, ze chcieliby wylaczac kompa pstrykiem z przodu, tylko
> nie wiedza, dlaczego jak sie raz wcisnie, to sie nie wylacza, tylko trzeba
> przytrzymac.
>
> krotko: moim zdaniem opinia ludzi ktorzy zlozyli kompa i pochodzil im
> za zloopowanym 3dmarku przez noc jest jak najbardziej miarodajna.
> sam sie zdecydowalem na tbirda po udziale w tej grupie.

Zgadzam się z każdym słowem - w listopadzie zeszłego roku przeszedłemn z
K6-2 na Intela (z tego co słyszałem miał być niesamowicie stabilny). I co
się okazuje. To czy komp jest stabilny zależy tylko i wyłącznie od user'a. A
z tego co sam zauważyłem w swoim LAN'ie to instalowanie dem z gazet i
usuwanie ich poprzez Shift+Delete to ulubione zajęcie użytkowników Win9x. A
potem tylko słysze: "...bo mi się system zj*** - nie wiesz dlaczego ?" I po
co wogle gadka o tym czy amd naprawdę jest cool ? Jest szybszy i tańszy :)
Do tego w 100% kompatybilny z platformą x86 więc jak coś się sypie
tonarzekajcie na własną głupotę i uprzedzenia (niby intel lepszy ??)

Zrathen
admin_at_blackwidownet.prv.pl
www.blackwidownet.prv.pl

pozdrawiam: ZeroG