AGPx1 vs AGPx2

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 00:37:26 MET

Witam wszystkich.

Mam Durona na ABITcie KT7 + TnT2 Asus V3800.
Bez instalacji VIA 4-in-1 4.25a wszystko chodzi slicznie.
Zero zwisow i innych kwiatow. Zostalem jednak oswiecony ;-)
(dzieki MGB), ze wszystko chodzi na "pol gwizdka", bo nie
mam aktywnego AGP i max HDD. Zrobilem testy i fakt -
system w pelni amputowany ;-) Zainstalowalem wiec nieszczesne
4in1 i.... zaczely sie wiechy.

Bezblednie chodza np.Q3, Unreal, UT, Rollcage2
ale Rally Master, Superbike2001(demo), Insane(demo)
i masa innych wiesza mi sie przy AGPx2 (VIA 4in1 TURBO).
Po przelaczeniu w samym Windows'ie na AGPx1 (VIA 4in1 STANDARD)
nie ma juz takich problemow (choc Superbike nadal sie krzaczy).

Dlaczego tak sie dzieje?
AGPx1 jest (prawie) OK a tylko przelaczka na AGPx2 robi takiego mlyna?

pozdro
JeRRy