LAN w W2000

Autor: Piotr Ulatowski (ulatowski_at_poczta.fm)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 00:42:10 MET

Problem wygląda tak:
W sieci (na BNC) jest 7 komputerów. Ja jestem drugi. Pod Win 2000(na moim
kompie) kumpel który jest pierwszy (najbliżej mnie) nie widzi mnie w
otoczeniu sieciowym ale widzi wszystkich innych. Ja też go w otoczeniu nie
widzę ale za to widzę wszystkie pozostałe kompy. Co dziwne widzimy się bez
problemów w grach i programach typu Lanchat.
Kiedy włączam Win 98 nie ma żadnych problemów.

Tylko ja mam Win 2000, pozostali mają 98. Wszyscy bez problemów mogą
korzystać z udostępnionych przeze mnie katalogów pod Win2000 (oprócz tego
pierwszego kompa).

Czy ktoś potrafi rozwiązać ten problem?

Piotrek