Re: Problem z odtwarzaniem vobów

Autor: Czarodziej (adam.czarodziej_at_interia.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 23:26:51 MET

> Czy jest to wina grafiki, o ktorej slyszalem ze nie nalezy do najlepszych?
> Czy ta grafika posiada wbudowana kompensacje ruchu?
> Czy moze wine za to ponosi plyta glowna (waska magistrala )?
> A moze to procek nie jest najlepszy-moze Celeron poszedlby lepiej?
> Prosze o pomoc.
>
> Z szacunkiem @RJ

Witaj.
Nie wiem czy ta karta graficzna ma wspomaganie sprzetowe dekodowania MPEG2 i
w jakim stopniu to odciaza procesor.
Fakt faktem ze przy odtwarzaniu programowym DVD (np power DVD) potrzeba o
wiele silniejszego procesoa - np PII 450.
Najprostrzym wyjsciem jest kupic dekoder sprzetowy RMH+ lub DXR-3. Ale
sprawdzil bym najpierw wymagania tych kart co do systemu. Np RHM+ wedluf
instrukcji dziala poprawnie na Pentium 100 (wez poprawke i montuj od Pentium
166 w gore - lub odpowiednicy innych firm).

Pozdrawiam

Czarodziej