Re: BIOS firmy Phoenix

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 22:17:04 MET

Uzytkownik "Jacek" <ratpaw_at_kki.net.pl> napisal w
wiadomosci
| Czesc.
|
| Mam problem z kompem "z odzysku" z Niemiec. Otoz
nie wiem, jak dostac
| sie do BIOS-u kompureta. Probowalem juz wielu
kombinacji (przy starcie
| informacja o wejsciu sie nie pojawia), ale nic
nie pomaga. Gdyby ktos

moj kumpel ma taki bios niewchodzalny i trzeba
(sic!) w druga strone podlaczyc stacje dyskow,
badz spowodowac inny oczywisty boot blad; wtedy
sam pronuje wejscie /press f1 or any to continue/;

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu