Re: SiSoft Sandra memory benchmark - jakie wyniki?

Autor: Radoslaw Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 22:19:31 MET

Uzytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisal w wiadomosci
l...

> Do pamieci akurat sie nadaje. Moze nie podaje faktycznych wartosci, ale
> zmiany parametrow pamieci potrafi wykryc, a podawane przez nia procentowo
> roznice nawet maja przelozenie na faktyczne osiagi. Co do reszty
> benchmarkow w tym pakiecie sie nie wypowiadam, bo to sa zarty, nie
> benchmarki :)
Gratuluje konsekwencji, jak test potwierdza czyjas teze to jest ok, a jak
jest odwrotnie to juz nie? Kuzyn Kalego ;))) Ale nadal nie rozumiem jakie to
ma
przelozenie na faktyczne osiagi, jako kontrtest proponuje taki maly
programik
jak CacheCheck, sprawdza predkosc odczytu i zapisu do pamieci. Zeby nie
bylo watpliwosci ten programik mam od C. V. wiec nie jest tendencyjnie
dobrany;))

> Pewnie, ze sa gorsze, skoro moj Celeron 300A_at_475 na Abicie BF6 ma duuzo
> lepsze wyniki od P2-450, a nawet ciut lepiej od P3-500 na BXie. Dobra
> plyta potrfi czynic cuda. Ha, a moze Cie zdoluje do konca i pokaze Ci
> wyniki P2-300_at_310 (2x155)? :)))
Mnie nie zdolujesz, a jedynie potwierdzasz ze ten test jest niewiele wart
(dziwnym trafem jedyny test ktory na moim kompie pokazuje dziwny wynik to
wlasnie Sandra, sam widzialem na sieci testy D600 i wynik ca 400, to jakim
cudem ja mam wynik 2x mniejszy? Inne testy pokazuje wyniki bliskie sredniej
dla Durona) Badziew panie Kolego badziew;)

Bx

> Trudno zeby nie byl, skoro ma tez 150MHz mniej. A moze by tak porownac
> C300A_at_598 z tym Twoim Duronem? ;)
Ale jaki test bo jesli to ma byc Sandra to z miejsca odmawiam;))) Chyba, ze
jakos mi zwiezle wytlumaczysz dlaczego moj wynik jest tak niski w porownaniu
z innymi D600, odpadaja pamieci (Infineony;), a plyta to Abit- czekam na
wyjasnienia;)
pozdrawiam
R.T