Re: poszukuje softu do zwalenia peceta :)

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 21:43:57 MET

On Tue, 7 Nov 2000 15:08:54 +0100, "bart" <bartek_at_meil.pw.edu.pl>
wrote:

> [...]

A nie uważasz, że może nie być po prostu tak bardzo skutecznego i
prostego w zastosowaniu sposobu?

> o to mi wlasnie chodzi i jak ktos wie jak to zrobic (czyli jakim
> programikiem) to prosze o info

Cały czas próbujesz (za przeproszeniem) iść za bardzo na łatwiznę.
Odrzucasz podsuwane rozwiązania bo, jak mi się wydaje, chcesz znaleźć
złoty środek, którego być może nie ma (a bajty lecą).
Pomyśł o tym, jak o bitwie. Tak naprawdę nie ma w niej złotego środka,
broni, która zagwarantuje Ci wygraną. Wygrywa lepszy, bardziej
pomysłowy, sprytniejszy, często autorskimi, nieszablonowymi
rozwiązaniami. Na każdy atak istnieje jakaś strategia obrony. Problem
polega na tym, aby znaleźć taką formę ataku, jakiej druga strona nie
przewidziała. Wtedy masz szansę wygrać.
A Ty w tej chwili, jak mniemam, nadal przegrywasz (i bajty lecą).
Nawet najgorsza obrona będzie lepsza, niż jej brak.
To może już lepiej podłącz mu te 220V pod końcówkę sieci.

--
Pozdrawiam
  Bartek