Re: (przydługie) Rozmnożenie wolnego miejsca na dysku

Autor: Penuel (Penuel_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 18:23:11 MET

ciach
. Czy ktoś z Was, Szanowni Grupowicze ma
> pomysł na to, co naprawdę stało się z moim komputerem?
>
> Ala

Witaj
Spotkalo mnie cos takiego kiedys, i pomimo odpalania scandiska nic nie
wychodzilo. Praktycznie dana partycja byla zajeta w 90 % a pokazywalo ze
jest tylko 50%. Jak sie potem okazalo padlo cos w bootsectorach i dopiero
Fix-it Utilities rozwiazalo sprawe.
Takze polecalbym sprawdzenie twardziela jakims dobrym softem.
pozdrawiam

--
Penuel                                   ->Zycie jest groteska<-
ICQ#9238459                 ->W ktorej wiecznie trwam<-