Re: Windows ME czy warto instalowac!?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 14:51:21 MET

Hi!

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisales(as):

>Nie. Tydzien z cholerstwem walczylem, zeby zachowywal sie tak, jak ja
>chce, wreszcie go olalem i wrocilem do 98.

A ja odwrotnie. Mialem problemy z 98 a z SE nie mam zadnych... i u
moich znajomych tez SE byl szybszy/stabilniejszy. BTW najlepsze jest
to ze u pojedynczego przypadku 95 OSR2.1 bylo szybsze i stabilniejsze
niz 98SE>

>Pierwsza i najwazniejsza imho sprawa, to kretynskie tlumaczenie.

Na to nie zwaracam uwagi.

>wszystkie paski zadan, pulpity, foldery, menedzery, kreatory,itp. Kluje w
>oczy i denerwuje nowomowa (mnie).

Siec Web rulez :)

>typu angielski ofiice na polskiej windzie,

Po co komu Office ENG na windzie PL ? CHyba odwrotnie...

--
Pozdrawiam !!!
MGB