Abit BH6 - problem ;(

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 08:31:43 MET

Witajcie
Plyta wymieniona jak w temacie.
Problem polega na tym ze komp mi sie nie uruchamia. Nie startuje nawet
bios plyty. Wyciagnalem wszystko zostawilem jedynie grafike i nic.
Po jakims czasie (np. po nocy) wszystko samo wraca do normy i nagle
komp sie odpala, ale ... gdy dochodzi do windy, ta ma problemy
z przerwaniami urzadzen i wszystko jej sie kielbasi, czasem wogole
niektorych nie wykrywa, np. sieciowki, muzyki.
Gdy znowu wylacze kompa i chce ponownie wlaczyc to dupa blada.
Po jakims czasie znowu zalapie i chodzi.
Nic z tego nie kumam, 1,5 roku bylo wsio ok i nagle cos mu sie przestalo
podobac.
Macie jakies pomysly ??? Czyzby to kostka biosu padala ? Bios mam SS
flashowany juz jakis czas temu - odkad sie ukazal, 3-4 miesiace , nie
pamietam
dokladnie.
Czekam na wszelkie przemyslane sugestie. Moze razem cos wydumamy
bo mnie juz rece opadaja.

Z pozdrowieniami
Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl