Re: Sciaganie plikow o gozilla

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Tue 07 Nov 2000 - 07:29:18 MET

Krzysztof Pawleta <pawletak_at_priv5.onet.pl> wrote:
> Nie wiem, jak w Gozilli, ale w GetRight nie ściągał mi z przyczyn:
> a) serwer nie wpuszcza danego downloadera

W konfiguracji GetRight'a w zakladce "Zaawansowane" jest przycisk
"Wiecej opcji..." --> zakladka "Protokoly" - mozna zmienic identyfikator np
na MSIE 4.01

A propo FlashGet'a - faktycznie duzo szybciej sciaga pliki niz GetRight, ale
nie ma kilku rzeczy (chyba, ze nie potrafie odpowiednio skonfigurowac), do
ktorych sie przyzwyczailem w GetRight np. jeden plik dziennika pobieran dla
wszystkich plikow, kazdy sciagany plik ma swoje okienko statusu, sciaganie
plikow do katalogu wygenerowanego z np nazwy serwera.

                                bip