Re: Jak najtaniej oglądać filmy Divx na TV?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 08:06:01 MET

od razu pisze że tanie karty TV ( czyli te o których myślisz 250-500 zł )
nie wają wyjść TV tylko wejście więc odpada

przeróbkę na własną ręke karty graf. ?????? - niebezpieczne i chyba mimo
wszystko dość drogie !!!!

najlepiej wymiana karty ( ale tu trza znależć łosie co się wymiani olbo
jednemu sprzedać a od drugiego kupić )

Użytkownik Arek Piotrowski <arekp_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8u7c14$9re$2_at_news.tpi.pl...