Jak najtaniej oglądać filmy Divx na TV?

Autor: Arek Piotrowski (arekp_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 23:36:16 MET

Posiadam kartę graf. STB Velocity 4400 niestety bez wyjścia TV, a
karty TV nie chciałbym kupować ze względu na wysokie koszta oraz nie
będę korzystał z wejść, ponieważ
telewizor już mam, a filmy lepiej sie na pewno ogląda na 21" TV i
dźwięku z wieży niż 15" monitorze...

Mam więc pytanie, czy można kartę graf. którą mam przerobić i dodać
wyjście na sygnał do TV przez Eurozłącze lub zwykłe chinche (są takie
modele też, nie zwracałem 2 lata temu na to uwagi), lub jakieś inne
propozycje? Kartę dźwiękową mam dobrą więc dźwięk stereo jest...
Ewentualnie jakąś tanią kartę TV przy okazji z dekodowaniem programów
satelitarnych ktoś mógłby polecić?

Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za odpowiedzi.

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------------> http://www.arek.cp.pl >>
<< e-mail: arekp_at_pactor.com.pl <-------> arekp_at_darmo.alter.pl >>