Re: 3 razy w serwisie

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 01:47:50 MET


> W okresie gwarancji MAJĄ OBOWIĄZEK usunięcia wady produktu, jeżeli sobie
nie
> radzą z naprawą zarzycz sobie wymiwny na egzemplarz pozbawiony wad lub
zwrot
> pięniędzy kwota powiększona o inflację, jak nie to postrasz że idziesz
do
> sądu.

Chyba chory jestes. Maja obowiazek usuniecia wady/wymiany/zwrotu gotowki
ale tylko w okresie rekojmi, ktory po zmianach w KC biegnie przez 1 rok od
chwili sprzedazy. A gwarancja jest umowa pomiedzy sprzedajacym a
kupujacym, wiec jezeli napisali ze w 2 roku nie wymienia na nowy ani nie
zwroca gotowki, a ty ta umowe zaakceptowales kupujac u nich sprzet - to
teraz mozesz im skoczyc na pukiel obunoz z rozbiegu, a nie straszyc sadem.
A ta inflacja to juz mnie dobiles...

Mawi



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:51:51 MET DST