Re: 3 razy w serwisie

Autor: Raku (raku_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 10:20:22 MET


> A co to za serwis?
>
> Pozdrawiam
>
> KJ
>
> Użytkownik dworake <dworake_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8u4kbh$1sc$2_at_news.tpi.pl...
> > W najblizszym czsie powioze monitorek do serwisu na gwarancji oczywiscie
> > z tym samym bledem ktorego dwa razy nie usuneli to i pewnie za trzecim
> razem
> > nie usuną.Jesli nie usuna to chyba przysluguje mi prawo do nowego
monitora
> > (tak mi sie wydaje) ale w gwarancji jest napisane:"Nabywcy przysluguje
> prawo
> > do wymiany sprzetu na nowy lub zwrotu ceny jedynie w pierwszym roku od
> daty
> > zakupu, w przypadku gdy wystapi koniecznosc dokonania trzech napraw
> > istotnych a urzadzenie w dalszym ciagu nadal wykazuje bledy" Ja mam
> monitor
> > ponad rok i zgodnie z w/w tekstem moge wozic do serwisu 5 razy z tym
samym
> > problemem a oni i tak nie dadza nowego bo pierwszy rok od daty zakupu
> > minal! Czy moje rozumowanie jest poprawne? monitor:SAMSUNG
syncmaster500B.
> >

W okresie gwarancji MAJĄ OBOWIĄZEK usunięcia wady produktu, jeżeli sobie nie
radzą z naprawą zarzycz sobie wymiwny na egzemplarz pozbawiony wad lub zwrot
pięniędzy kwota powiększona o inflację, jak nie to postrasz że idziesz do
sądu.

Raku



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:51:38 MET DST