Riva TNT2 Pro 32MB + MPEG + Tuner TV

Autor: Michal Szulc (miszulc_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 00:19:14 MET

Mam taka karte graficzna i przy odtwarzaniu plikow MPEG przy wyswietlaniu
"pelen ekran" robi mi sie takie dziwne cos, ze widze tylko polowe obrazu.
Jest rozciagniety tak, ze na ekranie miesci sie tylko jego gorna polowa...
Nie wiem, jak zmienic te ustawienia...

Jeszcze jedno - czy ktos ma jakies pozytywne doswiadczenia z tunerami TV+FM
do w/w karty grafiki? Po zakupie niestety dowiedzialem sie, ze ta karta nie
chce dzialac z niektorymi tunerami. Mialem juz dwa i zaden nie dziala. ALe
moze ktos znalazl taka niekonfliktowa, lub wie jak obejsc ten problem
(sterowniki, ustawienia itp.)

Pozdrawiam,
Michal