3 komp. w bloku i siec z his

Autor: Adam (lamusa_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 20:21:42 MET

Panowie potrzebuje szybko pomocy !
Jest sobie maly bloczek na uboczu malego miasteczka .W tym bloku 3
mieszkania na jednym pietrze w lini prostej . No i HiS czy jak kto woli SDN
. Chodzi o zalozenie sieci pomiedzy tymi komputerami tak aby wszystkie mogly
korzystac z tego dobrodziejstwa . Jak najlepiej to zrobic ? Na czym siec
zbudowac ? Nie znam sie na sieci zbytnio i nie wiem czy wystarczy koncentryk
czy musimy stawiac serwer ? Czy sieciowki 10 mbps starcza czy 100 mbps beda
bardziej optymalne by wykozystac HIS-a ? No i czy wogole jest sens kroic
jednego HIS-a na 3 czesci . Jaki mniej wiecej bedzie transfer ?W sumie pisze
na 3 , ale chetnych napewno znalazlo by sie jeszcze z 5 . Jak wtedy
wygladala by sytuacja, np z 8 komputerami ? Czy transfer spadlby do granicy
bezsensu (modem 14-32 mbps)? Obilo mi sie gdzies o uszy ,ze ktos ma kafejke
internetowa z 10 kompami na HiS-e. Moze to byc
Jak mozecie prosze odpowiedzcie jak najszybciej . Mamy 2 dni na podjecie
decyzji , pozniej trzeba bedzie czekac do kwietnia na nastepne .
Pozdrowienia
Adam