Re: Cichy CDrom

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 21:57:11 MET

Użytkownik "Krzysztof Sterna" <krzys_sterna_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:8u6ke5$79o$1_at_news.tpi.pl...

> kup taki cdrom, do ktorego dostepne jest oprogramowanie pozwalajace na
> zmiane predkosci... zazwyczaj nie jest dolaczane do napedow - ale mozna
> sciagnac ze strony producenta...
> np.
> do toshiby jest (wiem bo mam),
> do lg kiedys nie bylo (teraz nie wiem),
> do teac (podobno najlepsze sidiki) ktos kiedys pisal, ze jest...

Do LG nadal nie ma - 52x albo wcale ;-)))
Na pewno jest do asusa, działa też AFAIR na CTX
Jest napęd Creativa 52x z przyciskiem turbo - rozpędza się na max dopiero
jak go przyciśniesz, a normalnie chodzi całkiem cicho na jakieś 20x. Fajne
rozwiązanie, chociaż nie miałem możliwości pobawić się nim dłużej.
Pozdrowienia
Wigwam