Re: Fujitsu dysk - "bad transfer file"

Autor: Jacek Jakubek (yeti_at_binar.com.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 21:35:19 MET

> Zademonstruj im kilka przykładów sypania się systemu... W końcu
> skoro komputer nie działa, to nie działa...

zanioslem dzis zloma. Pech chcial, ze windows padl (jeszcze w chacie) i
niestety nie chcial sie zainstalowac. Wiec zanioslem bez instalacji (byla
juz 17 pm). Kolesie zaczeli, ze jestem magik, ze ciagle psuje stacje dyskow
i oni sie zastanawia czy wymienic na nowa. A skonczylo sie na tym, ze koles
wezmie to do chaty i bedzie przez noc sprawdzal. Jak znam moje szczescie, to
windowsa zainstaluje, a jutro bedzie OK do czasu, gdy do chaty przyjde. Juz
nie wiem co im gadac. Jutro mam isc i pokazac co wedlug mnie nie chce
dzialac.
Aha zapomnialem, wymyslili, ze specjalnie daje wirusa, ktory uszkadza bios
:)))))))
Pozdrawiam
JJ