Re: wiecie co, utopcie sie.

Autor: Robert Miekwicz (robert_at_leszno.net)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 19:33:34 MET

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:igmd0t40hhqu9lv8e1mav2f50mfj2f0tme_at_4ax.com...
> Hi!

> Ciekawe gdzie sie takl okazalo ?

> najlepsza plyta pod AMD... tia... shit... a jesli sie ma odrobine
> oleju w glowie i wiedzy to plyty na KT133 nie sprawiaja problemow...
> Maja jedna wade -Vortex1 na nich nie chodzi...

Nie sprawiaja problemow??? Do zeszlego tygodnia uzywalem starego intela -
zmienilem na Tbirda800 i Abit KT7 - teraz mi dysk calego procka zzera -
zobaczcie na moj post nizej (nadawca: Robert Miekwicz) opisalem tam caly
problem. A dodam ze nie jestem nowicjuszem... a problem wydaje sie dosc
ciekawy - pomozcie mi sie z nim uporac :)

Robert