Re: Bariera 8,4GB - update BIOS czy tylko DDO ?

Autor: Stefan Zemla (coulomb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 19:40:53 MET

>Nie usunie. Musisz sam kazać się mu odinstalować.

A ja slyszalem, ze podobno za kazdym razem sprawdza, czy ma cos do roboty z
dyskiem...

>Jedynie możesz skopiować dane na inny dysk następnie kazać mu się
>odinstalować, po czym zakładasz partycje formatujesz dysk i kopiujesz
>dane na swoje miejsce. Inaczej IMHO się nie da. Po deinstalacji ontracka
>na dysku nic nie będziesz widział żadnym programem. No może za pomocą
>dyskietki startowej utworzonej DW ale nie sprawdzałem

A czy przypadkiem jak zaktualizuje BIOS, to czy on sobie sam nie poradzi bez
Ontracka?

A moze znajdzie sie ktos, kto dokladnie podzieli sie swoja wiedza na ten
temat? W koncu to moze byc ciekawe. Sam mam dysk 15GB i podobny problem.
Pomozecie ?

S. Z.