wiecie co, utopcie sie.

Autor: ZeroG (zerog_at_toya.net.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 16:59:00 MET

Ludzie, ja sie na te grupe zapisalem, zeby
sie upewnic co do wyboru miedzy intelem
a athlonem (ostatnio sie okazalo, ze wiecej
roboty -> wiecej kasy -> thunderbird/p3 ;))
i za cholere tego wyboru dokonac nie moge.
Z jednej strony intelowcy, z drugiej aemdowcy,
a nod glowa mi lata amunicja przeciwpancerna.
Sam teraz mam balerona 433 na plycie MSI z apollo
pro133 + riva tnt2 16 (MSI)i nie bardzo mi to
chodzi - 3dmark 2000 nieco ponizej 1100 pkt.
3d max r3 sie slimaczy i w ogole shit. Zwalam
to na plyte, bo i tu, i na innej grupie (jakiejs
angielskiej, nie pamietam, bo to bylo dawno)
wyczytalem, ze via pod balerona to pomylka,
wiec nie bardzo ufam tym chipsetom, z drugiej
mani slysze, ze kt133 jest spoko, choc chyba
poludniowy mostek jest wlasnie z apollo.
Mam kolesia z duronem 600_at_600 na plycie
MSI z kt133 i cos jego riva (taka, jak moja)
ma problem, ale facet to lama wiec moze
nie umie tego wszystkiego dostroic.
Nie chce sie wypruwac na intela kiedy
testy na benchmarku i tomshardware mowia
same za siebie, ale te plyty doprowadzaja
mnie do siwizny. Ostatnio uslyszalem do
przypadkowo odwiedzonego sklepu w Lodzi,
ze asus a7v to shit (???!!!).

No wiec pytam: Thunderbird na abit kt7
czy Pentak 3 na i815 (a moze bx133, co?)

Bo, prosze szanownego grona, GRRRRRRRRR.

pozdro,
ZeroG

zerog_at_toya.net.pl
uin 3705500
gg 249056

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet