Re: MS IE 5.5 pl z CD PC WORLD KOMPUTER to syf !!!

Autor: MarciN (marcin_kaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 11:48:19 MET

Witam.

> W ogóle to NTG - nie problem sprzętowy, nie każdy pecet chodzi z windą.

Sory jeżeli jest to NTG, ale myślałem, że jest to grupa, która porusza
tematy wszystkiego co związane z PC-tami (jak sama nazwa wskazuje), a
ponieważ w/w program zainstalowałem na PC-cie, to...bla bla bla Mniejsza z
tym.

> 1. Nazwa na belce tytułowej: ZTCW w miśku 4 i 5 to było w rejestrze (wiec
> pewnie w 5.5 będzie tak samo) - przeszukaj rejestr na okoliczność tego
> tekstu ,,dostarczony przez IDG'', po znalezieniu albo wylasuj cały ciąg
> (wtedy będzie nazwa standardowa), albo zastąp dowolnym tekstem (np twarda
> spacja - lewy ALT + 0160 z klawiatury numerycznej, jak chcesz tam mieć
> pusto);

Nie jestem mistrzem w tych sprawach - gdzie szukać tego rejestru i jak to
wygląda ? :-)

Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
MarciN