Re: MS IE 5.5 pl z CD PC WORLD KOMPUTER to syf !!!

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 09:43:14 MET

On Mon, 6 Nov 2000, Marcin Frankowski wrote:
[...przywitania wycięte...
>+ MarciN wrote:
>+ > Moim zdaniem to lekko przesadzili z tą reklamą. [...]
>+ > Poza tym w zakładkach dodało mi całe stado jakiegoś syfu do IDG, PC World
>+ > Komputer i inne bzdury, których muszę się teraz pozbyć.
>+
>+ W ogóle to NTG [...]

 - :) Zgoda.

[...]
>+ > PS. Ciekawe czy gdybym zainstalował MSIE z przykładowo CHIPA, to też
[...]
>+ To jest cena, jaką płacisz za fakt, że nie musisz tego ściągać po sieci -
>+ umieszczają na swoim krążku, to i dodają własny znak do wszystkiego.

 Zaraz.
 Jakby ktoś nie zauważył, to sporo softu m.in. *freeware* zawiera
w licencji zatrzeżenie o nieumieszczaniu na CD bez gody autora:
właśnie widać dlaczego.
 I *nie* jest oczywiste, że umieszczenie programu na "swoim CD"
uprawnia do jego przeróbek !
 Ciekaw jestem, czy IDG ma zgodę Microsoftu na modyfikację
instalacji IE 5.5 ???
 Chyba im napiszę, co myślę -;> (sam instalowałem ściągany
z sieci, ale... czasopismo firma kupuje).

>+ Pozdrawiam,

 Też - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.