Re: dwa systemy win95 i win me jak zainstalowac?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 11:37:49 MET

Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <stach_at_por.uniprojekt.com> napisał w
wiadomości news:50367.stach_at_por.uniprojekt.com...

> Chcialbym na komputerze z Windows 2000 Professional zalozyc na dysku D:
> partycje DOS (FAT 16) i zainstalowac DOS 6.22 tak aby miec mozliwosc
> wyboru na starcie, ktory system ma sie uruchomic. Vzy ten bootmanager
> bedzie sie nadawal do tego celu?

To możesz zrobić z użyciem standardowego bootmanagera z Windows 2000.
Konwertujesz D z extended na partycję typu primary FAT 16, instalujesz na niej
bootmanagera, dopisujesz do boot.ini system Windows 2000 z drugiego dysku i
ustawiasz partycję D jako aktywną. Warunek: partycja D musi się zaczynać <
8Gb i mieć mniej niż 2 Gb.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki