Re: dwa systemy win95 i win me jak zainstalowac?

Autor: Stanislaw Chmielarz (stach_at_uniprojekt.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 09:16:59 MET

On Sat, 4 Nov 2000 20:11:13 +0100,
Michał Lipek <mlipek_at_ban.pl> wrote:

>Jeśli oba systemy są na partycji podstawowej, nie trzeba ukrywać partycji,
>tylko ją uaktywnić. Polecam Vamos bootmanager (mogę podesłać).

Chcialbym na komputerze z Windows 2000 Professional zalozyc na dysku D:
partycje DOS (FAT 16) i zainstalowac DOS 6.22 tak aby miec mozliwosc
wyboru na starcie, ktory system ma sie uruchomic. Vzy ten bootmanager
bedzie sie nadawal do tego celu?

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com