Re: ABIT SE6 problem

Autor: TPI news (janc_at_poczta.fm)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 10:46:05 MET

Użytkownik "Tomasz Kowalczyk" <szamotn_at_friko2.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z pamięciami (robiłem roszady w serwisie z różnymi pamięciami)
> 128MB + Cel 566.
> Gdy ustawie teset pamięci w BIOS'ie to rzadko kiedy przechodzi. Czy ktoś
> puścił ten test kilka razy ?
> Podobno ten problem jest znany w serwisach (Californi), ale nie
nagłaśniany.

> Szukam ludzi którzy mają SE6 + 128MB RAM (PC133) + Cel566

Mam SE6 i 128MB RAM ale PC(100) bodajze 2x64 + Cel 566
nie wiem czym mam test pamieci ale pytanie po co to komu jak system dziala.

Dziala ale nie tak jak powinien. tzn sa dziwne problemy z wydajnoscia chyba
kontrolerów hdd. obserwuje chaczenia przy odczytach danych z dyskow 2x
Fujitsi UDMA 66 (kabelki dobrze podpiete). Np AVP monitor podczas ladowania
w startup'ie potrafi na chwile zblokowac caly system (mysza zamiera), Dibalo
II chaczylo niemilosiernie (128 RAM) i na innych aplikacjach tez widac
zaciecia, haczenia itp.
Grafika i muzyka on chip - OFF

i co ???

Pozdrawiam