ABIT SE6 problem

Autor: Tomasz Kowalczyk (szamotn_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 11:45:43 MET

Mam problem z pamięciami (robiłem roszady w serwisie z różnymi pamięciami)
128MB + Cel 566.
Gdy ustawie teset pamięci w BIOS'ie to rzadko kiedy przechodzi. Czy ktoś
puścił ten test kilka razy ?
Podobno ten problem jest znany w serwisach (Californi), ale nie nagłaśniany.

Szukam ludzi którzy mają SE6 + 128MB RAM (PC133) + Cel566

--
                  \\\|///