Re: poszukuje softu do zwalenia peceta :)

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 09:06:04 MET

On Sun, 5 Nov 2000, bart wrote:

>+ bez urazy ale moze przeczytaj caly lis a potem pisz madre wywody!!!

 Wniosek formalny: odpowiadaj *pod* stosowną częścią cytatu,
setka czytelników nie będzie musiała szukać... (no i TNIJ !).

>+ przeciez jak wol napisalem "ZDALNIE"
>+ napisz prosze jak mam "zdalnie" pogrzebac gosciowi w biosie, he?

 A dlaczego w jego domowym komputerze ?
 Bo w firmowym - to jako admin pewnie możesz "niezdalnie" -;)

[...]
>+ Użytkownik "Daro" <daro_w_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>+ news:8u4fat$7u6$1_at_news.onet.pl...
[...]
>+ > > na swego to co mam zrobic? jako admin kabla szeregowego mu nie moge
>+ > wylaczyc
>+ > > :)
>+ > To nie lepiej wylaczyc w biosie porty szeregowe ?

 Jako mniemam - chodziło o porty szeregowe w *służbowym* PCcie.
 I hasło na BIOS....
 Jakby nie patrzeć, do połączenia komputera potrzebne są dwa
końce -;) i zatkać wystarczy jeden.
 Zaiste, nie da się tego zrobić zdalnie,
ale nie wymaga ingerencji w "ichni domowy" PCt.
 Chyba, że chcesz napisać że w "służbowym" port RS jest na karcie
luzem i/lub w BIOSie nie da się go skutecznie wyłączyć.

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.