Re: Kolory plyt CD-AUDIO

Autor: Arek Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 08:49:59 MET

J-23 napisał(a):

> Witam.
>
> Mam pytanie zwiazane z nagrywaniem plyt CD-AUDIO. Jaki powinien byc kolor
> plyty, zeby nie bylo klopotow z odtwarzaniem jej w zwyklym odtwarzaczu w
> wiezy? Czy sa jakies kolory uniwersalne, czy zalezy to od typu odtwarzacza?
> Z gory dziekuje za odpowiedz.

Zapewne kolor zloty nie powinien sprawiac klopotu. Spotkalem sie
natomiast z dwoma przypadkami problemow z niebieskimi plytami. Moj
osobisty odtwarzacz jednak lyka wszystko, od zlotych po czarne. Po
prostu trzeba sprawdzic, koszt plyty w koncu nie jest tak wielki.

Pozdrowko i owocnego wypalania
Arkady