Re: Internetia callback w Win2k

Autor: Bart (qbek_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 08:31:19 MET

Użytkownik "Hallucinogen" <hallucinogen2_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:8u4lj3$bq1$1_at_news.onet.pl...
> Hi!
> Od jakiegoś czasu korzystam z interneti ale mój modem Spiryt jakoś
> niezabardzo pracuje tzn. Bardzo trudno jest o wynegocjowanie
polaczenienia,
> ciągłe błędy przy weryfikacji hasła a jak już zweryfikuje to czasem nie
może
> się zalogować do sieci. Może to wina sterów bo jak dotąd jest chyba tylko
> wersja beta no chyba ze ktoś ma cos lepszego bo mi nie udało się znaleźć.
> Działa komuś callback Interneti na tym modemie poprawnie dla Win2k i może
> [...]

no wiec ja kiedys postawilem sobie za cel odpalenie czegos takiego
jak ty masz na callbacku do neti ale mialem do tego stara centrale na ktorej
nie dzialaly polaczenia szybdze niz v34

wiec modem przelaczylem na v34 potem zainstalowalem wszystko jak pisali na
www
zadzownilem i wynegocjowal zostawil info na serwerze neti i sie rozlaczyl

netia oddzwonila i na tym koniec ... juz sie nie dogadaly
probowalem wielu ustawien i sposobow

ogolnie to nie zadzialalo u mnie
teraz mam inny modem ale juz nie moge sprawdzic czy to dziala :( bo wygasl
termin uzywania tych 5 godzin
i musialbym wykupic usluge a po co wykupywac jak nie wiem czy to dziala

Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl