Restart DOSowego programu pod Win

Autor: Tomacz (tomacz_at_poland.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 08:19:37 MET

Kto wie jak zrobić:

Coś jakby przeładowanie programu DOSOWEGO pod Windowsem.

Jest program DOSowy pracujący pod Windowsem w oknie Dosa.
Potrzebny jest jakiś dodatek, z ikonką w SysTrayu lub na pasku zadań,
po kliknieciu której zamykał by się program Dosa i samoczynnie
otwierał.

Dlaczego:
Stary program Dosowy zbiera dane przesyłane modemem z innych
miejscowości.
Ale, pomimo, ze dane przyszły i są w Skrzynce Odbiorczej tego programu,
to on ją sprawdza jedynie przy jego uruchomieniu.
Mając taką ikonę i nazywając ją np. Sprawdź Pocztę obsługujący program
kliknie raz, zamknie i otworzy program i ma nowe dane w programie.
Uwaga: Przy zamykani okna z programem Dosowym Windows pyta czy zamknąc
i utracić niezapisane w programie dane. To nie problem. I tak przy
powtórnym uruchomieniu wczyta je na nowo. Przynajmniej mam nadzieje.

Wiem, ze są lepsze do tego, ale moja instytucja jest zwi?zana umow?,
licencje, itd.

A obslugiwac mają go ludzie nawet pod sześcdziesiątkę.
Wiec jak mam im tlumaczyc:
Wyjdź z programu, uruchom bo moze coś przyszlo... itd.

Kto jest sprytny i pomoze starszemu :-)
Firmowy informatyk olewa sprawę. Nie jego zmartwienie szkolić
pracowników.
Prośże o kontakt i dziękuje.
Tomek M.

--