Shuttle 555A

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 12:50:27 MET

Czy jest możliwa na plycie Shuttle 555A (chipset VX) obsluga jednej kosci
DIMM 64MB, aby widzialo calą przestrzeń 64MB. Nie tylko u mnie widzi tylko
16MB.
Na stronie producenta pisza ze plyta osluguje maksymalnie 32MB-owe DIMM-y,
jednakze na tej samej stronie w obslugiwanych typach pamieci jest jakas
SDRAM 64MB ( bodajze Fuijtsu). Sam nie wiem juz co o tym myslec.
Moze obsluguje tylko pewne rodzaje 64-ek.
Bardzo bede wdzieczny za szybką odpowiedz.