Re: pomocy !!! mam przebicia 220V na obudowe i caly komp.

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 01:02:55 MET

On Thu, 2 Nov 2000 07:38:02 +0100, "Krakus" <jangol_at_poczta.fm> wrote:

>A cóż to za banialuki piszesz ?, po to właśnie jest trzeci przewód we
>wtyczce i kablu aby nie było możliwości podania fazy na obudowę.
Może teraz - samo dochodzące do komputera uziemienie to dopiero połowa
sukcesu, w noim przypadku podłączone ono było prawidłowo, ale morderca
który chciał mnie zabić(jakiś chińczyk) dołączył korpus zasilazca
zamiast do bolca uziemiającego do przewodu fazowego, więc nie były to
ładunki elektrostatyczne, tylko czyste 220, poza tym po ładunkach
elektrostatycznych nie widuję Drogi Mlecznej w pelnej krasie.