Re: Nie mialem problemu - Duron'a kupilem (dlugie)

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 00:02:01 MET

Cześć,

> Mam jednak niesamowite problemy z grafika na ASUS'ie V3800 TnT2 32MB.
> Na "dzien dobry" powiem, ze zainstalowalem pack'a VIA 4.25 (poprzedzjac
> "oryginalnym" z CD Abita). Moze ktos powie mi, coz to za dranstwo
> "viagart.cat" ?

Takie cacko z poprzednich serwispaków :-) Zapomniało im się o potrzebie
modyfikacji inf'a ...

> Nie ma konfliktow, ale niepewnosc pozostaje (a logika nakazuje mu sie
przyjrzec).

Wyluzuj się. Ten pack ma skopany instalator. Dajesz anuluj i wszystko gra

> Rece juz mi opadaja...

Prawdę mówiąc to nawet nieco zabawne choć wiem, że nie dla Ciebie. Wszystko
gra ale wietrząc problem możesz łatwo zdestabilizować system próbując na
siłę dokonać "ulepszenia" instalacji :-)

> JeRRy

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."