Nie mialem problemu - Duron'a kupilem (dlugie)

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 19:40:44 MET

Vitam wszystkich.

Mysle, ze tytul tlumaczy wszystko ;-(

Kupilem Duron'a 600 i Abit'a KT7 (przesiadlem sie z BXa i Celka) i zaczynam
tracic cierpliwosc. Jestem bardzo zaskoczony (mimo wszystko) bezproblemowym
rozpoznaniem i dzialaniem na VIA (tego sie najbardziej obawialem) wszystkich
klamotow (Live! / AGFA USB podpieta do HUB'a Futury711 / sieciowka i
reszta...)
   Mam jednak niesamowite problemy z grafika na ASUS'ie V3800 TnT2 32MB.
Na "dzien dobry" powiem, ze zainstalowalem pack'a VIA 4.25 (poprzedzjac
"oryginalnym" z CD Abita). Moze ktos powie mi, coz to za dranstwo
"viagart.cat" ?

Instalujac VIA 4-in-1 z CD od ABITa wszystko bylo w porzadku.
Po resecie komp zaczal nanosic poprawki i..... zacial sie na:
"Rozpoznawanie VIA CPU to AGP Controler", proszac o dysk "AGP VxD Disk"
i plik "viagart.cat". Przekopalem wyszukiwarka caly fabryczny kompakt ABITa,
caly zaktualizowany pack VIA 4-in-1 4.25a i caly CD Widows98SE i nie ma
tam takiego pliku ! Musialem sie poddac i "pomin plik". W Menadzerze (ale
slowo ;-))
urzadzen w "Urzadzeniach systemowych" siedzi (niby poprawnie) jakis "VIA CPU
to AGP conroler" z 8.10.2000 dostarczony przez VIA. Nie ma konfliktow, ale
niepewnosc pozostaje (a logika nakazuje mu sie przyjrzec).
Postanowilem zaktualizowac, go lub wywalic "recznie". Przy aktualizacji
"na piechote" twierdzi, ze jest to najnowsza wersja i do widzenia.
Po wywaleniu "na sile" i restarcie sam sie instaluje i prosi o ten sam plik
widmo. W katalogu VIA 4-in-1 4.25a / AGP (lub AGP33) / sa pliki
"viagart.vxd" i "vagard.inf" ale "zainstaluj" spod myszki wali :
"Urzadzenie podlaczone do komputera nie dziala".

Rece juz mi opadaja...

pozdrawiam
JeRRy