Re: Abit BE6 2 i Fujitsu MPF3204AT

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 21:07:46 MET

Oczywiscie ze moze chodzic. U mnie chodzi Fujitsu MPE na HPT370 bez problemu
MPF tez hula i MPD sobie radzi tylkoze jest udma33 ale pod hpt jakos dziala.
Chodzi w tym wszystkim o to ze te dyski dosc czesto (jak na moj gust za
czesto) gryza sie z hpt na BE6 i BP6 ale to zalezy sily wiatru i koloru
futryn. Ciezko jest znalez przyczyne a jeszcze trudniej jakies rozwiazanie.
Jednemu pomoze flash innemu zmiana tasmy, a jeszcze innemu modlitwa. Ale jak
na razie problem ten (nawiet dosc ciezko go jednoznacznie okresli )
wystepuje dosc czesto. Na razie jeszcze tylko samsung mi sie z zadnym Abitem
nie pogryzl. A skoro tobie Caviar pracuje to lacze sie z Toba w radosci bo u
mnie bezblednie funkcjonuje Fujitsu
Pozdrowienia
Muzzy
Uzytkownik "Kor" <kor_at_box43.pl> napisal w wiadomosci