Odp: JAKI MONITOR 17 " ?????????????????????

Autor: Dafi (dafi_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 21:20:53 MET

Użytkownik Reed <Reed_at_hot.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tsg9f$9bp$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> osobiscie szukam monitora juz od dwoch tygodni porownujac parametry
> skupilem sie na trzech ostatecznie teraz trzeba bedzie sie przejsc i zoba
> czyc je w dzialaniu
>
> 17'' CTX LR NI PR711F
> 17" Phiplis 107 P10
> 17" Sony G200
>
> ktory warto wybrac ???

CTX to taki troszke tanszy Sony. kineskop ten sam tylko elektronika inna.
Ale wlasnie do tej elektroniki mozna miec zastrzezenia. Mialem w pracy
jednego CTX o byly problemy. Moze wiec warto troszke dolozyc do Sony.
Ja przymierzam sie do zakupu i jak na razie G200.

Dafi