Re: pomocy !!! mam przebicia 220V na obudowe i caly komp.

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 18:31:27 MET

On Thu, 2 Nov 2000 12:10:59 +0100, "Krakus" <jangol_at_poczta.fm> wrote:

>No coż, trzeci przewód jest połączony ZAWSZE z obudową urządzenia i poprzez
>wtyczkę z przewodem zerowym lub w starych instalacjach z uziemieniem.
[...]

Tak teoretycznie powinno być, zapytałem troszkę prowokacyjnie. Nie tak
dawno temu sprawdziłem to na własnej skórze, po dotknięciu rękami
dwóch komputerów ujrzałem całą Drogę Mleczną przed oczami (żółtki
chciały mnie wykończyć, w chińskim zasilaczu gleba była dołączona do
fazy), od tej pory bardziej się pilnuje.