Re: Dyski fujitsu 8,4 GB awaryjne

Autor: Artur J. (ajarzeb_at_gmina.praga-pn.waw.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 10:52:32 MET

> Mialem 2 dni temu nowe 20GB fujitsu i od 83% az do konca mial same bad'y.
> Wkurzylem sie i oddalem dysk i zostalem przy moim sprawdzonym quantum
> fireball 17GB. Powiem krotko: stracilem zaufanie do fujitsu.

Witam
 Co do dysków Fujitsu to krąży po kraju seria sprowadzana z Niemiec o
"podwyższonej awaryjności".
Sam miałem przypadek "chorego dysku". Po kilku dniach poprawnego działania
nagle w momencie startu systemu zawiecha.
Format c: - zwiecha na 5%.
Scandisk c: - zwiecha na 13%.
fdisk - po kilku minutach - błąd odczytu tablicy alokacji czy jakoś tam.
Disk Wizard - sukces i 2 bedy.
Wymianka na Fujitsu 27GB na "no-germana" no i jest pięknie.
Druga rzecz to w biosie musiałem na sztywno przypisać przerwanie w BiIOSie
dla HP366 - płyta Abit BE6-2, żeby zainstalować Winzgroze.

Artur.