Re: jaka cena za staruszka

Autor: Mateusz (mateusz_at_ice.is)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 10:54:55 MET

Użytkownik woocash <chewbacca_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tr95j$kf4$1_at_news.ipartners.pl...
> Witam :)
>
> Pomóżcie - mam możliwość zakupienia kompletnego kompa: p133, 16 RAM (a
moze
> 32 nie sprawdzalem) jakaś płyta (raczej nounejm) w obudowie mini AT z
> floppem bez CD ale z 1,2 GB HDD...
>
> Kumpel zazyczyl sobie 300 PLN - w sumie się zgadzam ale czy aby napewno ?

Tak, to na pewno nie drogo, pytanie czy jest Tobie to do czegos potrzebne?
jako serwer, prezent, na czesci, czy do experymentow?, bo na pewno nie
pograsz na tym w Diablo II...jezeli przyda sie Tobie taki komp, to kupuj.

Pozdawiam, Mateusz mateusz_at_ice.is