Re: Dziwne zachowanie Power Management

Autor: Mateusz (mateusz_at_ice.is)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 10:38:43 MET

Użytkownik Malcolm X. <malcolm_at_sprintnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8tml96$cf6$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Mam nast. problem: otóż po ustawieniu w PM żeby komp po określonym czasie
> wchodził w tryb "Suspend" .. nic sie nie dzieje.
> Jeżeli ustawie wyłączenie monitora, to po zadanym czasie się wyłącza,
jednak
> twardziel chodzi dalej i w tryb suspend też nie chce wleźć. Próbowałem
> również zmieniać ust bezpośrednio w Biosie ale efekt był taki sam (tzn.
> żaden ...). Dodam jeszcze,że pomimo iż nie mam uruchomionej ŻADNEJ
> aplikacji, to i tak twardziel co 20-30 sekund sobie "pyka". Ale w takim
> [...]

Mam taki sam problem. ci wiecej, trzy miesiace temu, pamietam ze dysk
twardy wylaczal sie, natomiast teraz za cholere, a przez ten czas na pewno
nikt nie grzebal ani w ustawieniach, ani w osprzecie.
Pozdrawiam, Mateusz mateusz_at_ice.is