Re: pytanie o polskie konta - ktore polecacie?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 10:36:46 MET

On Mon, 30 Oct 2000 00:03:48 -0000, "Marek"
<1970_at_marziel.freeserve.co.uk> wrote:

>zalozylem w poland.com, bo byl pierwszy na liscie. po poczatkowych klopotach
>(24godz) chodzi (od tygodnia) bez problemow (zciaganie przez pop3)

A jak zaczeniesz używać konta do poważniejszej korespondencji, to
polecam Ci wykupić sobie konto komercyjne, co sam kiedyś zrobiłem.
Naprawdę warto, kupujesz przede wszystkim święty spokój, że jak poczta
nie dochodzi, to nie z Twojej winy.
Ja kupiłem w homnecie i jestem bardzo zadowolony. Płacisz 180 zeta i
masz wieczyste 20 megowe konto. Polecam.
Oczywiście, zanim tam kupisz porozglądaj się po konkurencji, może ma
ciekawsze oferty :)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków