Re: Ztarte piny na karcie

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 10:36:46 MET

On Tue, 31 Oct 2000 18:38:41 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>E, wystarczy tylko zawsze przed właściwą pracą troszkę swoją Komputer
>dopieścić i zrobi wszystko, co ci się tylko zamarzy... ~;P

Oj, dopieszczam ją, dopieszczam. I tak się zastanawiam, czy jej za
bardzo właśnie nie rozpieściłem. Np. jutro wkładam do Niej dodatkowe
128 mega ramu. Jej chyba jest za dobrze...

BTW: Widziałem 128 mega ramu juz za 399 zeta. Rany, to gdzie jest ta
dolna granica ceny???

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków